Oferta udziału w targach INTERBYTCHIM 2017 w ramach projektu „POLISH BRANDS”. Moskwa, Federacja Rosyjska.

Zapraszamy przedsiębiorców do udziału w targach INTERBYTCHIM 2017 w ramach projektu POLISH BRANDS.
Miejsce: Moskwa, Federacja Rosyjska, Termin: 28.02 – 02.03.2017.
Coroczne międzynarodowe specjalistyczne targi «INTERBYTCHIM» –  to znaczące wydarzenie dla firm, zajmujących się produkcją i dystrybucją chemii gospodarczej, środków czystości, produktów higieny osobistej oraz towarów przeznaczonych do użytku domowego. «INTERBYTCHIM — to miejsce spotkań i owocnego dialogu wszystkich producentów, dystrybutorów, dostawców surowców, mających na celu zwiększenie sprzedaży i umocnienie pozycji na rynku.
 
Dane historyczne:
Wystawcy – producenci i dostawcy nie tylko produktu końcowego, ale także surowców i opakowań:
2014 -147 firm, 2015 -154 firm, 2016 – 98 firm (kryzys).
 
 
POLISH BRANDS  to pomysł Łódzkiego Inkubatora Innowacji i Eksportu na promowanie polskich marek na rynkach zagranicznych. Udział polskich firm w targach INTERBYTCHIM pod wspólnym szyldem, pozwoli zaprezentować dobrą jakość polskich produktów i zapewni korzystniejsze warunki uczestnictwa! Każde targi to szczególne wydarzenie, gdzie można zaprezentować swoje produkty i zwrócić uwagę potencjalnych klientów. W tym celu należy wygospodarować co najmniej 12m2 powierzchni wystawienniczej.
 
Targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii z nowymi klientami oraz zaprezentowania swojej oferty. Dajemy Państwu gwarancję przygotowania optymalnego stoiska, zapewniającego maksimum korzyści z udziału w targach, będącego połączeniem przemyślanego projektu, składającego się z doskonałej jakości wykonania, dogodnej lokalizacji oraz przystępnej ceny.
 
„POLISH BRANDS” proponuje stoisko 50m2. Biorąc udział w projekcie „POLISH BRANDS” mają Państwo zagwarantowane wydzielone miejsce na stoisku 50 m2 dla prezentacji swoich produktów oraz oddzielne miejsce
do rozmów. Stoisko typu open space, ze względu na swoją formę i ciekawą koncepcję
wykonania, pozwoli wyróżnić się wśród innych wystawców oraz przyciągnąć większą liczbę klientów.
 
 
Do Państwa dyspozycji pozostają:
– Cztery zamykane przeszklone witryny stojące,
– Jedna półokrągła witryna-lada,
– Wpis do katalogu targów,
– Wydzielone miejsce do rozmów,
– Zaplecze socjalne,
– Miejsce na reklamie świetlnej nad stoiskiem,
– Miejsce na plakat 85 cm x 120 cm,
– Rozesłanie zaproszeń do potencjalnych klientów z naszej bazy,
– Pomoc językowa w czasie trwania targów (obsługa polsko/rosyjskojęzyczna)
– Kawa, herbata, napoje, przekąski.
 
Łączny koszt uczestnictwa w projekcie: 16 500 PLN.
 
Do pobrania:
OFERTA TARGI INTERBYTCHIM
Schemat stoiska w ramach projektu POLISH BRANDS
 
 
 
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.