KONSULTANCI
  • JEREMIE2 tel: 42 664 3 043
  • Konsultanttel.: 42 208 9 311
WIĘCEJ
Hospitality Industry World Congress oraz targi HOSTELCO w Barcelonie: 16-19 października
2012-07-26

Hospitality Industry World Congress, to międzynarodowe wydarzenie zorganizowane dla liderów branży hotelarskiej, w trakcie którego odbędą się debaty na temat najnowszych trendów, innowacji oraz kluczowych problemów w sektorze.

Hospitality Industry World Congress, jest międzynarodowym wydarzeniem skupiającym mówców z całego świata – prezesów i menedżerów z czołowych sieci hotelowych: Sheraton, Rezidor, Mandarin Oriental, Wyndham, Las Vegas Sands, Kempinsky, IHG, Sol Melia. Szkół: Cornell, London School of Economics. Przedsiębiorstw tradycyjnego handlu: IKEA, Louis Vuitton LHMV. Przedsiębiorstw nowych technologii: Google, Groupon, TripAdvisor ze Stanów Zjednoczonych, Chin, Singapuru, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Brazylii, Argentyny, Meksyku i wielu innych.

Jest skierowany do osób podejmujących decyzje w sektorze hotelarskim – dyrektorów ds. zakupów, dyrektorów generalnych, dyrektorów HR, prezesów zarządu, właścicieli hoteli, administratorów, doradców, inwestorów oraz przedstawicieli administracji publicznej zaangażowanych w rozwój turystyki. Tak naprawdę jednak Kongres skierowany jest do każdego, kto uważa, że wiedza i własny rozwój ma swoją wartość i przekłada się w równym stopniu na zyski hotelu jak miliony wydane na zbudowanie hotelu. Zapraszamy więc każdego.

 

Struktura programu:

1. Nowe ścieżki zwiększania rentowności hoteli
• Sesje tematyczne I oraz II
a. Jak zwiększyć rentowność budynków oraz lokali.
•   Sesja tematyczna III
b. Nowe formy zakupów.
•   Sesja tematyczna IV
c. Finansowanie ekorozwoju z zyskiem.

2. Rozwój i internacjonalizacja 
•   Sesja tematyczna I
a. Strategie rozwoju
•   Sesja tematyczna II
b. Azjatycki rynek możliwości
•   Sesja tematyczna III
c. Produkty i rynki z perspektywą rozwoju
•  Sesja tematyczna IV
d. Latynoamerykański rynek możliwości

3. Ludzie i zmiany – nowa inteligencja sukcesu
•  Sesja tematyczna I
a. Przywództwo
•  Sesja tematyczna II
b. Doskonałość
•  Sesja tematyczna III
c. Jak przekształcać obsługę w sprzedaż
•  Sesja tematyczna IV
d. Luksus

4. Sprzedaż i marketing
•  Sesja tematyczna I
a. Social media i obsługa klienta
•  Sesja tematyczna II
b. Mobilne strategie w turystyce
•  Sesje tematyczne III i IV
c. Nowe kanały dystrybucji

Językiem konferencji jest angielski oraz hiszpański. W zależności od mówcy jest ona tłumaczona na jeden z tych języków. 

Instytut Rynku Hotelarskiego w porozumieniu z przedstawicielem organizatora targów organizuje wyjazd na Kongres oraz Targi lub w opcji także wyjazd tylko na targi HOSTELCO, które odbywają się obok Kongresu.

Zapewniamy przelot, hotel, ubezpieczenie oraz wstęp na kongres oraz targi.
Koszt wyjazdu w opcji z uczestnictwem w Kongresie wyniesie 4300 zł netto dla jednej osoby i 7300 zł netto dla dwóch osób (jeśli korzystają z jednego pokoju. 
Koszt wyjazdu bez uczestnictwa w Kongresie wyniesie 3000 zł netto dla jednej osoby i 4900 zł netto dla dwóch osób (jeśli korzystają z jednego pokoju).

Wyjazd odbędzie się w dniach 16-19 października 2012.

 

Zainteresowanych prosimy o kontakt:

Instytut Rynku Hotelarskiego

Zbigniew Bugaj, tel. kom. 667 4444 98

e-mail Zbigniew.Bugaj@irh.pl

www.irh.pl

Doradztwo w zakresie uzyskania wsparcia finansowego oraz asysta w rozpoczęciu działalności gospodarczej
Dotacje unijne dla przedsiębiorców na badania i rozwój, nowe inwestycje oraz wspieranie polskiego eksportu.
Wsparcie dla Jednostek Samorządu Terytorialnego w zakresie przygotowania strategii rozwoju oraz promocji. Organizacja misji gospodarczych oraz doradztwo biznesowe.
Preferencyjne pożyczki oraz poręczenia dla MŚP, przeznaczone na finansowanie planowanych wydatków inwestycyjnych na terenie woj. łódzkiego.